3 juli 2011

So much to do and so little time

Ja så kan man väl sammafatta tillvaron just nu.
Ni som känner mig vet att jag mår bäst av att ha saker att göra men till och med för mig kan det bli för mycket... Men jag ska verkligen inte klaga för hela sommaren och halva (ja, nästan hela) hösten är uppbokad men galet roligare grejer.

Det börjar ju förstås med vårt eget bröllop. Det har jag ju pratat om i bloggen rätt så mycket men nu återstår små detaljer och det kommer bli toppen. Det kommer bli så "oss" :)
När en av våra inbjudna gäster tackade nej för att hon inte kunde komma loss från jobbet så sa jag att jag skulle be någon gäst twittra från bröllopet så kunde hon ju hänga med lite grand. Ju mer jag tänker på det ju mer klockrent är det. Att twittra är väl inte så mycket "oss" men väldigt mycket "mig" :) Någon gäst som läser detta som är sugen? Måste komma på en kul hashtag bara... Förslag emottages :)

Efter vårt bröllop så är det lite semester kvar och någon vecka senare så är det dags för blivande svägerskans bröllop. Kanske åker vi ner till Mallorca där de gifter sig men annars så är det bröllopsfest veckan efter bröllopet. Aftonklänning är det som klädselkod så jag MÅSTE ju köpa en långklänning. Stackars mig :)

Sen går det någon vecka till och då är det minst ett bröllop till (det ryktas om att det kanske kommer en inbjudan till) så det skulle också kunna bli två bröllop inopm loppet av 8 dagar.

Tre dagar efter det ena bröllopet så är det dags för Britney Spears konsert och som om det inte vore nog så är det Rihanna konsert två veckor senare.
Ja, stackars mig för att ha en så hektiskt sommar och höst (hör ni inte ironin så får ni spetsa öronen).

Runt omkring detta så finns det ju så många goa vänner, vissa nyfunna och vissa har hängt med i snart 20 år. Jag tror inte jag säger det tillräckligt ofta till er men livet vore tomt utan er även om vi inte träffas så ofta.

Nu ska jag läsa en pdf som ingår i min sommarkurs att "Leva Digitalt". Ta hand om er alla och om jag inte bloggar på ett tag så vet ni varför :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar