12 mars 2012

Stockholm-Milano-USA :)

Jag vet att det går en evighet mellan mina blogginlägg men just nu har jag min mest hektiska fas på jobbet. Det är perioden då katalogen på 180 sidor och 7 språk ska bli färdig samtidigt som det är två stora mässor, en Stockholm och en i Milano.

Idag hade jag dock inte tänkt gnälla över hur mycket jag har att göra utan istället jubla över det fina vädret och vad som känns som den första vårdagen! Gick en liten promenad på lunchen och det var ljuvligt och bara så där skönt det kan vara när solen skiner och fåglarna kvittrar och hela världen känns som den väntat på värmen.

Lägg dessutom till att jag har mycket roligheter framför mig, både på jobbet och privat, så känns det som om allt annat skit får gå någon annanstans för jag har inte tid med det. Nu är det vår och jag har dessutom lyckats hitta ett par snygga svarta stövlar i storlek 42 som jag kan ha på mässorna (om jag får leveransen i tid).

Förresten... Det kommer säkert inte bli så mycket bloggande för en tid framöver heller, är inte hemma särskilt mycket innan bröllopsresan och sen är vi ju borta i 4 veckor. Kanske nästa blogginlägg inte blir skrivet förrän i mitten på maj. Men misströsta inte. Vi kommer att ha det SÅÅÅÅ bra :)

Vi ses!

Blommor utanför jobbet, taget förra våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar